بچینگ دست دوم

دستگاه سنگ شکن دست دوم

از زمان گسترش مداوم بازار سنگ شکن ها ، کاربرد دستگاه سنگ شکن در صنعت روز به روز گسترده تر و گسترده تر شده است . تا حدی که امروزه از آن به عنوان اصلی ترین تجهیزات خرد کردن مواد صنعتی یاد می شود. با رشد پررونق بازار اشیا و ابزار آلات دست دوم (که به آن “بازار کارکرده” نیز گفته می شود) ، بسیاری از سنگ شکن های دست دوم و کار شده نیز به طور گسترده ای وارد بازار ابزار آلات و دستگاه های صنعتی شدند. در این جا یک سوال مطرح می شود و آن هم این است که که آیا یک دستگاه  ارزش خرید دارد؟ در مقاله ی پیش رو در صدد آن هستیم تا برای یافتن پاسخ صحیح و مناسب برای این سوال، مزایا و معایب سنگ شکن جدید و سنگ شکن استفاده شده یا دست دوم را از جنبه های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم. پس برای یافتن پاسخ این سوال ها با ما همراه باشید.

تفاوت در قطعات سایشی سنگ شکن دست دوم

 در یک دستگاه سنگ شکن دست دوم یا کارکرده ، قطعات آسیب پذیر و سایشی ممکن است در حین انجام فرآیندهای خرد کردن قبلی در روند استخراج آسیب دیده و فرسوده شده باشد، که این مورد می تواند باعث شود عمر مفید این قطعات نسبتاً کمتر از قطعات کاملاً جدید باشد . به علاوه، به دلیل فرسودگی این قطعات ، عملکرد سنگ شکن دیگر مانند گذشته نخواهد بود. سایش قطعات آسیب پذیر به تعویض مکرر منجر می شود ، که باعث بالا رفتن هزینه های استفاده از سنگ شکن های دست دوم و افزایش هزینه های بعدی می شود.
در یک در دستگاه سنگ شکن فکی ، قطعات آسیب پذیر عمر مفید طولانی دارند. پس از گذشت تاریخ انقضا ، بازده کار مسلما به اندازه قبل نیست. اگر بخواهیم قطعات آسیب پذیر را جایگزین کنیم هم هزینه ها به مراتب افزایش می یابد. برای سنگ شکن های جدید ، از آنجا که سنگ شکن ها به طور کلی ماشین های بزرگی هستند ، تولید کننده قطعات آسیب پذیر را با توجه به نیاز مشتری و ماهیت مواد سنگی سفارشی می کند. تمام قسمت های آسیب پذیر سنگ شکن از قبل مطابقت دارند ، که باعث می شود آنها بهتر جا بیفتند.

تفاوت در کارایی

 بازار دست دوم مقیاس وسیعی دارد و انواع مختلفی از فروشندگان در آن وجود دارند. بنابراین ، هنگام خرید دستگاه سنگ شکن دست دوم ، انتخاب فروشنده و دستگاه باید دقیق باشد. قطعات سنگ شکن مونتاژ ممکن است شرایط تولید را نداشته باشند و کانال های خرید قطعات ناشناخته است. بنابراین ، احتمالا خطاهای بیشتری در روند کار رخ داده است. برخی از نقص ها ممکن است باعث خاموش شدن دستگاه ، کاهش کارایی و هدر رفتن نیروی انسانی و مواد بیشتری شود. اگر می خواهید یک سنگ شکن دست دوم خریداری کنید ، بهتر است یک بازدید با دقت انجام دهید و از فروشنده بخواهید دستگاه را با استفاده از مواد سنگی شما آزمایش کند تا احتمال هرگونه فریب را به حداقل برساند و از مشکلات بیشتر ناشی از خرید نادرست جلوگیری کند .

 

 

 

 

در زمان خرید یک دستگاه سنگ شکن جدید که به طور مستقیم توسط تولید کننده فروخته می شود ، می دانید تمام قطعات در برابر هر آزمایشی ایستاده اند و می توانند الزامات استاندارد تولید ملی را برآورده کنند. به ندرت خرابی دستگاه در اثر قطعات ایجاد می شود که باعث صرفه جویی در وقت تعمیر و نگهداری زیادی می شود. تولید کننده ی سنگ شکن مهندسان حرفه ای را مسئول خدمات نگهداری پس از فروش می کند و هنگامی که مشکلی در محل کار وجود داشت ، تولید کننده ترتیبی می دهد تا مهندس برای اولین بار بازرسی تجهیزات و راهنمایی کار را انجام دهد تا کارایی تجهیزات را به حداکثر برساند.
تفاوت در خدمات پس از فروش خدمات پس از فروش نقش مهمی در خرید شما دارد زیرا نه تنها بر نصب و استفاده از دستگاه تأثیر می گذارد ، بلکه بر کارایی کار و هزینه های استفاده نیز تأثیر می گذارد. پس از فروش سنگ شکن دست دوم توسط خریدار قبلی ، رابطه معامله قبلی عوض شده است.

در این زمان ، خریدار قبلی ممکن است خدمات پس از فروش مربوطه را ارائه ندهد ، یا به دلیل اینکه دوره گارانتی منقضی شده است ، دستگاه شامل زمان ضمانت نمی شود ، بنابراین هرگاه دستگاه خراب شود ، باید هزینه اضافی برای نگهداری و تعمیر آن صرف شود ، که باعث اتلاف وقت بیشتر و هزینه نگهداری بیشتر می شود.
برای سنگ شکن جدیدی که مستقیماً از تولید کننده خریداری شده است ، خدمات پس از فروش توسط سازنده ارائه می شود. برای مجموعه ای از مشکلات که در تجهیزات وجود دارد ، مهندسان حرفه ای راه حل های معقول و دقیقی را به کاربران ارائه می دهند ، به این ترتیب که تجهیزات دارای ظرفیت تولید بالاتر و کارایی بالاتر هستند. و تجهیزات بدون تأثیر بر تولید طبیعی عیب یابی می شوند.

در عین حال ، تولید کننده خدمات منظم در محل را ارائه می دهد ، تعمیر و نگهداری رایگان و تجهیزات را به روز می کند و استفاده از تجهیزات را برای کشف راه حل های معقول و دقیق برای حل مشکلات کاربران و استفاده حداکثر از مزایای آنها با استفاده از تجهیزات ترکیب می کند .

تفاوت در قیمت برای مشتری ، قیمت ممکن است یکی از مهمترین عواملی باشد که مستقیماً بر خرید تأثیر می گذارد. به دلیل محدودیت در هزینه های سرمایه گذاری و سایر جنبه ها ، سنگ شکن دست دوم از نظر قیمت برای مشتریان کم سرمایه جذابیت بیشتری دارند.

سنگ شکن های استفاده شده به دلیل استفاده قبلی و دلایل دیگر نسبتاً ارزان تر از سنگ شکن های جدید هستند. قیمت سنگ شکن های دست دوم در بازار از ده ها هزار تا صدها هزار دلار متغیر است. بنابراین ، هنگام خرید دستگاه سنگ شکن ، نمی توانید برای تصمیم گیری نهایی فقط به تصویر اعتماد کنید. باید حتما خودتان برای بررسی تجهیزات بروید یا حتی مواد سنگی را برای آزمایش دستگاه ببرید.